Monday, February 7, 2011

no luck

Spending 4 hours fishing and got only 2 samples. It;s not good.
For your time, research and MOOD!
Still have about 2 hours before hubby take me home.
But really feel... takde mood sangat2 nak start jiken penat2 sejuk2 ni!

New box of Kawahagi already arrived from Ehime this morning.
Means, more works.
Yeah, its PhD and it will be not easy. Dot.

Luckily, Fuad is here to help and to talk to.
Takla sorang2 merayu laut mendatangkan fugu untuk saya pancing.
Thanks God for your great plan for me.


Ke kusafugu ni pom jepun makan eh?
Banyak je nampak fugu tapi yang dah takde kulit kat mall. Mana lah nak tau itu fugu apa.
Sebenarnya dapat fugu. Tapi higan-fugu. Which is more poisonous. But not my target now!!!!


Tuhan, 
Saya telah buat pengakuan.
Saya tahu saya sedang buat kesalahan.
Tolong saya kali ini.
Saya janji takkan ulangi silap ini.
Tolong saya dapatkan lagi 18 ekor fugu esok! 

No comments:

Post a Comment