Saturday, May 28, 2011

Maybe I was born to sail

Alhamdulillah.
Setelah 2 minggu saya pulang dengan selamat ke rumah jam 4 lebih petang semalam.
Suami menyambut dengan mesra.
Menjamu dengan tomyam yang super sedap dan ayam tandoori.
Tak sempat nak mengambil gambar, kami berdua terlalu lapar.

Alhmadulillah.
Instead of mabuk di laut, saya mabuk di darat.
Sampai tika ini masih terasa kaki berayun, masih terdengar keriuk keriyat kapal dan ombak.
Banyak yang saya ingin ceritakan.
Sampel yang dapat cuma 3 spesimen.
Tapi saya rasa Allah mahu mengajar saya erti hidup.
Belum masa bercerita.
Perlu kemas rumah dulu.

Apapun, buat semua sahabat, terima kasih doa selamatnya.
Saya gembira, di laut dan di darat.
Terasa mahu ikut lagi. Ke laut.
I just love the sea very much.

2 comments:

  1. welcome back. Jauh perjalanan... luas pemandangan kan. Hope u learnt alot and nanti share2 la pengalaman dgn kami ni :)

    ReplyDelete
  2. Thanks Lady...
    InsyaAllah...kena menyusun ayat dan gambar dulu.
    =)

    ReplyDelete