Monday, January 25, 2010

hari ini

Saya kena:

1. Gi library pinjam buku : BASIC OF FISH. I think i noe nothing about the biology of fish. Ke kena fikirkan untuk amik kelas basic of ichthyology?

2. Update File Kursus, and make sure everything is well organized!

3. Send catalog Hilyah ke Kak Nor untuk di print out untuk Fatin's Bussiness.

tu yang ditulis pagi tadi, tapi dah malam ni takleh tido plak tu, jadinya hari ini saya dah ;

- belikan dockers untuk hubby, tapi rupanya hadiah idamannye ialah : cincin. haiyaa .... no money anymore baby ... birthday nanti la ye.

- reorganize fail kursus dan rearrange my messy class schedule. -beres-

- dah post n fax all letter for aqs scientific trip. Azuan MC.

- Tengok seimbas lalu lecture tomorrow.

- Membeli dan bayar penuh set tupperware untuk lunch box kami.

- Sudah bayar insurans prudential, ptptn dan tabung haji.

- Sudah masak breakfast n dinner, n kemas dapur

-Lipat tapi belum simpan baju.

- CABUT! Cabut parut terbesar dalam hidup ini!!!!!! tinggal sket je lagi. Mi kata dokleh cabut tapi geram la sangat. pahtu tempek sireh hancur kasi antiseptik plak. hehe. Ianya meninggalkan lobang besar di tepi bibirku. Kenangan ....

I think la kan, i can do so many things, today. Compare to the oldie days before i get sick and alhamdulillah survived! Because i feel a lot more healthier. I think i enjoy cooking because it does not make me feel tired and sakit tumit or belakang anymore. Herm, i see n evaluate this, as ... HIKMAH DAN RAHMAT DI SEBALIK KEJADIAN. ALHAMDULILLAH. And i really hope, that i am in this condition sampai ..... erk, bila2 kalau boleh. At least sampai saya cukup kuat untuk menjalankan tanggungjawab seorang isteri yang sebegini biarpun saya dah tak sesihat ini. Dengarkan ya Rabb.

Or maybe sbb saya turun 3 kg? Ntah le. Tapi segalanya mungkin. Yang penting saya rasa berbaloi untuk memohon pada Ilahi agar dipanjangkan kesihatan ini untuk saya. I feel good .... =)

Dah, i should try to sleep. I have class tomorrow. Nite all.

No comments:

Post a Comment